Administrator HR
Adecco Poland Sp. z o.o. nalezy do miedzynarodowej korporacji Adecco S.A. - swiatowego lidera wsrod firm doradztwa personalnego, ktory posiada 7000 placowek w 60 krajach. W Polsce dzialamy od 1994 roku. Swoja wiedza i doswiadczeniem sluzymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2007 roku prace dzieki Adecco Poland znalazlo ponad 34 000 osob. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencja Doradztwa Personalnego (nr 364).: Administrator HR
Nr ref: HR/ANG/2012
Miejsce pracy: Wroclaw
Opis stanowiska:
Dostarczanie uslug z zakresu administracji rekrutacja
Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemow rekrutacyjnych
Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji i procedur
Biezace wsparcie, dostarczanie informacji i rozwiazan w zakresie administracji rekrutacja dla osob zarzadzajacych oraz funkcji HR
Zapewnianie wysokich standardow pracy
Odpowiadanie na zapytania kandydatow oraz studentow z innych krajow
Wymagania:
Zainteresowanie praca w obszarze administracji rekrutacja
Bardzo dobra znajomosc jezyka angielskiego w mowie i pismie
Wyksztalcenie wyzsze bedzie atutem - preferowane ekonomiczne lub administracyjne
Dobra znajomosc pakietu MS Office
Dokladnosc, systematycznosc i zaangazowanie
Umiejetnosc pracy pod presja czasu
Zorientowanie na klienta
Bardzo dobre umiejetnosci organizacyjne, analityczne i administracyjne
Oferujemy: · dam pracenie na umowe o prace tymczasowa na okres 18 miesiecy z mozliwoscia dam pracenia stalego.
· Przewidywany okres dam pracenia od 02.01.2013
· Zdobycie doswiadczenia zawodowego w miedzynarodowym srodowisku
· Prace w pelnym wymiarze godzin
· Mozliwosc rozwoju
Oferta dotyczy pracy na umowe o prace tymczasowa.
Zainteresowane osoby prosimy przeslanie swojej aplikacji zawierajacej CV.
Prosimy o dopisanie nastepujacej klauzuli: Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883.
|