INTERIMAX jest nowoczesna agencja rekrutacyjna, realizujaca projekty dla polskich i zagranicznych przedsiebiorstw. Jezeli poszukujesz nowych wyzwan i mozliwosci pracy w kraju lub za granica – nasza oferta jest dla Ciebie!
Dla naszego Klienta, francuskiej Firmy, poszukujemy Kandydatow na stanowisko:SEKRETARKA
Oferta pracy w: Francja
Nr ref.: SEKR/FR
Zadania: - Prowadzenie, obsluga i organizacja sekretariatu,
- nadzor i odpowiedzialnosc za obieg dokumentow w firmie,
- nadzor nad korespondencja przychodzaca i wychodzaca,
- kontakty telefoniczne z klientami,
- pozyskiwanie nowych klientow,
- wystawianie faktur,
- realizowanie zamowien,
- dbalosc o sprawne funkcjonowanie biura.
Wymagania: - Wyksztalcenie srednie lub wyzsze,
- biegla znajomosc jezyka francuskiego-warunek konieczny,
- dobra znajomosc obslugi komputera, pakietu MS Office,
- obsluga urzadzen biurowych,
- wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy,
- odpowiedzialnosc.
Mile widziane: -letnie doswiadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy: - Umowe o prace tymczasowa,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- pomoc przy dopelnieniu wszelkich formalnosci zwiazanych z wyjazdem.
Jesli jestes zainteresowany powyzsza oferta, przeslij nam swoje CV oraz list motywacyjny w jezyku polskim i jezyku francuskim na adres: W tytule maila prosze wpisac ”SEKR/FR ”.
Pamietaj o zalaczeniu do swojej aplikacji nastepujacej klauzuli: „Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firme INTERIMAX Sp. z o.o., dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z dn. . o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z r. Nr , poz. z poz. zm.)”.
Uprzejmie informujemy, ze zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Osobami.